Firefox 2.0

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
¦ro, 1 Lis 2006, 13:33:53 CET

Dnia 30-10-2006, pon o godzinie 00:46 +0100, bartosz swiatek napisał(a):

> Nie zauważyłem takich zapędów, natomiast jeśli chodzi o FF to chyba to
> jedyne wyjście, bo nie mamy prawa dystrybuować naszej wersji FF którą
> sami skompilujemy pod nazwÄ… Firefox. Taka licencja i co zrobisz ? Nie
> każdemu uśmiecha się kompilować FF samemu. A wersję binarną mamy prawo
> spaczkować do rpma i dystrybuować.

A to niby dlaczego? Nie możemy tego dystrybuować z oficjalnym
brandingiem, który jest w specu wykomentowany.

To drugie też się da załatwić, wystarczy dostać od Mozilli
błogosławieństwo na używanie konkretnego zestawu flag i będzie to
traktowane na równi z oficjalnym buildem.

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl