rpm 4.4.7 + poldek [crosspost z devel-en]

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Pią, 3 Lis 2006, 01:05:54 CET

On Sweetmorn, The Aftermath 14, 3172 YOLD, Krystian Tomczyk wrote:

> A to on ma też taki adres? Wszędzie się spotykałem z adresem
> mis w pld.org.pl

Ja też, ale poldek --help u nas daje @pld-linux.org, a (przynajmniej
po http) *.pld.org.pl nie raborajet... może coś się zmieniło.

No i poldek miał listę dyskusyjną jakąś @pld.org.pl (nawet coś tam
pisałem w kontekście uruchamiania poldka na Owlu)... ale średnio widzę
dobicie się do niej teraz.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / {  Any sufficently complicated Java program requires