xorg radeon + dual head error

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 3 Lis 2006, 03:04:55 CET

Przesiedziałem dziś 4h w nocy, żeby uruchomić xorg z dwoma monitorami
obok siebie na radeonie 7500 M7 (mobilny). Raz już to robiłem jakiś czas
temu i dziwnie napotkałem opór.

Przyczyna - drivery w wersji 6.6.3.

Czy ktoś może potwierdzić? Downgradnąłem do 6.6.2 i sterownik wykrywa
mody drugiego monitora, dopasowuje zgodne i uruchamia wirtualny pulpit
2048x768. Nowsza wersja (6.6.3) wybrzydza wszystkie
rozdzielczości/częstotliwości i zawsze znajdzie jakiś powód, żeby nie
użyć (mode clock to high, hsync out of range, vsync out of range).
xorg.conf w obu przypadkach identyczny.

Jak ktoś potwierdzi, to uderzę na ich listę.

Zdrawiam
Cz w rny