SPECS: bombic.spec - for the future: add sdltest bcond to test sdl...

bartosz swiatek shadzik w gmail.com
Sob, 4 Lis 2006, 17:09:15 CET

06-11-04, Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> napisał(a):

> Do czegoś jest potrzebny ten bcond?
> W większości pakietów używających AM_PATH_SDL takiego nie ma.

Spotkałem się już w którymś pakiecie z tą opcją. Tak jak napisałem, to
tak na przyszłość, bo budując z test czy bez, nie widać jak na razie
większych zmian. Ale śledzę to, jak się okaże, że to pic na wodę
fotomontaż, to usunę bcond - bez obawy.