SPECS: gemrb.spec - missing dir, ldconfig, dropped *.la

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 5 Lis 2006, 12:15:49 CET

Dnia 05-11-2006, nie o godzinie 11:51 +0100, Jakub Bogusz napisał(a):

> Silnik jest firmy BioWare, gry już niekoniecznie muszą być (nie wiem jak
> w praktyce jest).

We wcześniejszej wersji nie podobało mi się za bardzo określenie
"silnika gier Infinity". Cóż, Polska język - trudna język :)
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."