Debugging KDE - gdzie są logi?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 6 Lis 2006, 09:49:24 CET

Mam problem z dźwiękiem w KDE. Chciałem się tym zająć, ale nie wiem, gdzie
lądują komunikaty, które KDE generuje na bieżąco. Kiedyć lądowały one po
prostu na konsoli, a teraz... no właśnie. Gdzie one są? Potrzebuję się
dowiedzieć, co się dzieje na starcie, że KDE nie odpala mi czasami knotify
(zupełnie bez ostrzeżenia, potem po prostu nie mam dźwięków systemowych,
chociaż artsd działa i inne aplikacje mogą przez niego odtwarzać).