SPECS: man.spec - use case...esac and get rid of sed, basename - m...

Wto, 7 Lis 2006, 12:16:21 CET

On Tue, 07 Nov 2006, sparky w pld-linux.org wrote:

> jak na razie i tak wiekszym problemem jest brak groffa 1.19.1-4

Albo 1.19.2, wazne zeby nie psul plikow UTF-8, co 1.19.1 robi.
Taki eksperyment:

/usr/bin/iconv -f ISO-8859-2 -t utf-8 pl/bash.1 | \
	/usr/bin/groff -mtty-char -Tutf8 -P -c -msafer -mandoc

wypuszcza plik w nie wiem czym, ale na unikod mi to nie wyglada :(

> a poza tym tamte informacje sa tylko do przekonwerdowania plikow
> znajdujacych sie w paczce man do utf'a a co z manami z innych paczek nie
> mam pojecia, moze trzeba bedzie jakies makro zrobic ktore bedzie to
> konwertowac po sekcji %install

Na przyklad.
Ale to jest mniejszy problem bo polatany man radzi sobie (powinien) ze
stronami w ISO itp.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!