[TH] pierwsze wrazenia.

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 8 Lis 2006, 11:59:24 CET

W końcu zrobiłem upgrade do TH.
Trochę się powstrzymywałem, bo jeszcze nie wszystko dobrze itd....
Desktop potrzebny mi jest do pracy i w ogóle.

Jednak pojawia się wiele nowych rzeczy i już był na to czas.

Wiec od początku.

Nie robiłem nowej instalacji tylko zrobiłem upgrade i może dlatego.

1. Nie dziala kilka apeltów gnome. (WindowList, WorkspaceSwitcher).
2. Firefox 2.0 jest be ale 1.5.0.7 dziala dobrze.
3. Zalerznosci. Wiekszosc aplikacji trzeba odpalac z termiana i
sprawdzac dlaczego nie dziala. Przyklad mplayer. M<usialem doinstalowac
kilka xorg-lib-lib.... i ruszyl. Tak samo bylo z calym gnome i gdm.

patrzysz w logi i doinstalowujesz co trzeba.

4. Przydal by sie jakis nowy kernel :2.6.18.
Uzywam takiego z AC-test bo dopiero ten dziala jako tako z moja plyta.
(dzwiek), a udev rusza po 2 minutach.

ogólnie jest ok. Ale jeszcze troche brak.

np. bash-completion.

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.