kompose.spec

Paweł Chuchmała pawel.chuchmala w gmail.com
Wto, 14 Lis 2006, 23:26:16 CET

On 11/14/06, bartosz swiatek <shadzik w gmail.com> wrote:
> Ty robisz to ręcznie czy ze speca ? Raczej ręcznie bo ze speca się
> pięknie buduje.

Robiłem ze speca, musiałem przerwać w pewnym momemnie i potem dałem
make w katalogu rpm/BUILD/kompose-i.t.d. Sprawdzę jutro czy w całości
pójdzie ze speca. W specu na HEAD są źródła 0.5.3, chciałem poprawić
na 0.5.4.

> Ten problem związany jest z tym, źe niepoprawnie wykrywa Ci biblioteke Qt.
> Opcja --with-qt-libraries=/usr/lib przy ./configure i po kłopocie.

Ok, dzięki za info.

Pozdr,

--
Paweł Chuchmała