kernel-desktop.spec

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 15 Lis 2006, 17:28:56 CET

Dnia 13-11-2006, pon o godzinie 21:14 +0100, Łukasz Maśko napisał(a):
> Czy komuś się buduje kernel-desktop.spec w obecnej wersji? U mnie kompilacja
> zatrzymuje się na samym początku, na etapie konfiguracji - wypisuje:
>
> [...]
> kexec system call (EXPERIMENTAL) (KEXEC) [Y/n/?] y
> kernel crash dumps (EXPERIMENTAL) (CRASH_DUMP) [N/y/?] n
> Compat VDSO support (COMPAT_VDSO) [Y/n/?] (NEW)

No jak wypełnisz ten kwestionariusz, to się zbuduje. U mnie też pyta o
jakieś pierdoły (najwyraźniej niepełny defaultowy config), ale jak
odpowiem na pytania, to buduje się.

Gorzej z uruchomieniem, po lili pokazują się dwie linijki - pierwsza
standardowa, druga z kropkami, po czym następuje reset...ot tak -
próbowałem z i bez lapca, z i bez ck - to smao.

Cz w rny