geninitrd i suspend2

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 18 Lis 2006, 11:58:48 CET

Dnia sobota, 18 listopada 2006 11:48, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Powinniśmy wspierać i stare i nowe wersje.

Wiem. Chodzi o to, że nie bardzo mam koncepcję, jak to zrobić. Problem
polega na tym, że initrd można budować dla kernela, który aktualnie nie
jest uruchomiony. Pozostaje więc jedynie rozpoznawanie tego po wersji
kernela, np. jeśt ver<2.6.18 to używamy /proc, a jeśli >=2.6.18
to /sys/power. Czy taki sposób jest akceptowalny? Może ktoś ma lepszy
(czytaj: bardziej poprawny) sposób?