Informacyjnie - problemy z depmod po upgrade do rpm-build-macros-1.332-1

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 18 Lis 2006, 14:02:54 CET

Dnia sobota, 18 listopada 2006 10:50, Łukasz Maśko napisał:
[...]
> Właśnie to zrobiłem (przy nakładaniu na 2.6.18.2 jest TYLKO jedna
> poprawka w jednej linijce). Kernel się teraz kompiluje, jak się zbuduje i
> poprawnie wstanie to zapodam poprawkę. Prawdopodobnie będzie taka sama do
> kernel.spec jak i do kernel-desktop.spec (ja pracuję na tym drugim).

OK. Zrobiłem. Jest w CVS-ie jako bieżące
SOURCES/kernel-desktop-vesafb-tng.patch.

Być może nadaje się również do jąder z kernel.spec. Ja sam nie używam tej
linii. Ale jeśli się nadaje... Poprzednie wersje linux-2.6-vesafb-tng.patch
i kernel-desktop-vesafb-tng.patch wyglądały na identyczne.