Re: SPEC: gimp-gap-2.2

saigonto w o2.pl saigonto w o2.pl
Pon, 20 Lis 2006, 10:24:43 CET

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>
Do: "PLD: Developers list (Polish)" <pld-devel-pl w lists.pld-linux.org>
Data: Mon, 20 Nov 2006 02:15:10 +0100
Temat: Re: SPEC: gimp-gap-2.2

> Szczerze mówiąc .spec jest całkiem zły... Lepiej zrobić od początku
> PLDowy spec, a nie pożyczać od red-hata.

zgadza się ze korzystalem ze SPEC'a do FC i przerabiałem go pod PLD
wzorując się na "gimp.spec" i "gimp-plugin-dds.spec" czy możesz
powiedzeć dlaczego uważasz że cały spec jest DD :) nie zamierzam się
obrażać i nie ukrywam że to dla mnie nowość więc poczytałem trochę o
RPM, wziąłem SPEC'a do programu no i dawaj przerabiać (wydawało mi
się to najlepszą drogą) teraz widze że to nie tędy droga, ale proszę
o jakąś wskazówkę co dalej z tym zrobić i na co zwrócić szczególną
uwagę.