Re: SPEC: gimp-gap-2.2

saigonto w o2.pl saigonto w o2.pl
Pon, 20 Lis 2006, 13:47:42 CET

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>
Do: "PLD: Developers list (Polish)" <pld-devel-pl w lists.pld-linux.org>
Data: Mon, 20 Nov 2006 02:15:10 +0100
Temat: Re: SPEC: gimp-gap-2.2

> Szczerze mówiąc .spec jest całkiem zły... Lepiej zrobić od początku
> PLDowy spec, a nie pożyczać od red-hata.

No dobra sprobowałem zrobić jak radzisz przesyłam wyniki, chociarz
pewnie będę się wstydził tego co zrobiłem:

- nie do końca rozumiem co dzieje się w sekcji

%build (mylą mnie : %__aclocal, %__automake, %__autoconf)

zaglądałem do dokumentacji PLD, na stronę www.baseciq.org i troche
googlałem po listach oraz porównywałem to co robie z innymi specami
do pluginów PLD, to co wyszło jest efektem szukania (jestem zdania
że to nie miało tak być).

jeszcze nie przepuszczałem tego przez adapter (na razie jestem w
pracy :P i nie mam pod ręką linuksa.

Proszę o dalsze uwagi (lub informację rzebym dał sobie spokó ze
specami bo jestem na to za cienki :D)

Pozdrawiam Saigon.