Re: SPEC: gimp-gap-2.2

saigonto w o2.pl saigonto w o2.pl
Wto, 21 Lis 2006, 11:25:26 CET

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org>
Do: "PLD: Developers list (Polish)" <pld-devel-pl w lists.pld-linux.org>
Data: Mon, 20 Nov 2006 23:29:12 +0100
Temat: Re: SPEC: gimp-gap-2.2

<pld-devel-pl w lists.pld-linux.org>

> To są wywołania programów aclocal, automake i autoconf z odpowiednimi
> opcjami.

> To przepuść. I zmień nazwę pliku speca na gimp-plugin-gap.spec.
> I spróbuj jeszcze %files uzupełnić o właściwe pliki pakietu.
>

> --
> Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/

Przez adapter już przepuściłem. ale wczoraj nie miałem NETa w domu
(kochana TP) więc nie mogłem podesłać wyników.

ale mam pytanie czy jeśli do zbudowania programu wymagane jest nasm
to czy muszę dodawać go do BR czy niekoniecznie (tak jak gcc ktorego
w BR nie ma), poza tym przy budowaniu mam jeszcze jeden błąd którego
nie potrafię zinterpretować ale log'a przesle dopiero po 17.00 jak
wrócę z pracy.

Pozdrawiam Saigon.