SPECS: scribus.spec - updated python patch, deeper ac/am regeneration

Łukasz Jernaś deejay1 w srem.org
Wto, 21 Lis 2006, 17:05:00 CET

Dnia wtorek, 21 listopada 2006 16:49, napisałeś:
> Author: qboosh                       Date: Tue Nov 21 15:49:27 2006 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - updated python patch, deeper ac/am regeneration

Hej.
Erm, zasadniczo specjalnie zostawiłem tego speca w spokoju, gdyż za kilka dni
wychodzi 1.3.3.6 z poprawkami oraz ze wsparciem dla cmake, gdzie wszystko
ładnie bez patchy działa właściwie. Nie wiem czy jest sens dalej babrać się z
autohell...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś