SPECS: anjuta.spec - useless without gnome-terminal, rel. 2

Wto, 21 Lis 2006, 19:04:14 CET

Tomasz Wittner wrote:

> IMO nieprawda - odpowiedziałem Ci na Twoje wątpliwości na tej liście - albo
> jej nie czytasz, albo ignorujesz.

Czytam, czekam na odpowiedz, musialem przeoczyc. Moze do mnie nawet w ogole
nie dotarla. Poszukam w archiwum.

> Inna sprawa, że przy odinstalowanym gnome-terminal i ustawieniu go
> jako "command executora", jedynie przy uruchomieniu anjuty z xterm-a (lub
> jejmu podobnych) jest wyświetlane info o braku gnome-terminal:
> (anjuta:6892): GLib-GObject-CRITICAL **: g_object_unref: assertion
> `G_IS_OBJECT (object)' failed
> zsh: command not found: gnome-terminal
> Trochę "słabo", jak na program z GUI.

Fakt.
Takze faktem jest, ze dobrze widoczny komunikat zalatwilby sprawe.

Wracajac do twojego poprzedniego listu:

`Settings->Commands->Terminal:' najwyrazniej przeoczylem. A moze
zasugerowalem sie tym, ze w ustawieniach zada podania opcji wlasnie dla
gnome-terminal, a nie ogolnie?

Odnosnie:
: Po za tym uruchamiania programów nie jest gl/ówna funkcja anjuty.
Ze swojej strony uwazam, ze pisanie programow w takim IDE bez mozliwosci ich
przetestowania (a jak testowac bez uruchomienia - z debuggerem lub bez - ?)
likwiduje jego istotna funkcjonalnosc.
Ale moze glowna funkcja anjuty jest tworzenie bibliotek...

Zmiane wycofam.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61