SPECS: gimp.spec - -devel R: pkgconfig (for gimptool script)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 21 Lis 2006, 19:59:26 CET

On Tue, Nov 21, 2006 at 04:23:52PM +0100, Charles wrote:
> Dokładnie. Zastanawiające, że jest to drugi znany mi przypadek, w którym
> pluginy gimpa w ogóle nie sprawdzają czy jest pkg-config tylko na sztywno
> go wywołują.

Ależ sprawdzają (przynajmniej ten jeden) - pod warunkiem, że aclocal
jest wywoływane w obecności pkg.m4. Normalnie przy budowaniu ze źródeł
nie regeneruje się configure, więc ten zawarty w źródłach sprawdzi
obecność pkg-configa.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/