SPEC: gimp-gap-2.2

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 21 Lis 2006, 22:04:47 CET

On Tue, Nov 21, 2006 at 09:45:39PM +0100, Maciej Witaszek wrote:
> oraz ustawienie BuildRoot.
> I tu mam pytanie do Wiedzących Więcej, dlaczego w każdym specu build root
> musi być ustawiony? Nie da się tego wrzucić jakoś do makr rpma?

Wtedy to makro trzeba by pisać. I tak jest jedna linijka do
przeklejania, adapter ją załatwia, więc nie ma potrzeby wprowadzać
jeszcze jednego makra.

> [...]
> Powinno wyglądać tak:
> %find_lang %{name} --all-name
>
> A to tak:
> %files -f %{name}.lang

Dobrze było.
Nie ma potrzeby stosowania --all-name, jeśli wszystko jest w jednej
domenie.

> I zostaje dużo niespakietowanych plików.

Bo nie ma w %files plików samej wtyczki i jeszcze jakichś danych czy
skryptów dla niej.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/