SPECS: magicor.spec (NEW) - new

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Sob, 25 Lis 2006, 18:49:32 CET

On Saturday 25 November 2006 18:11, Bartosz Taudul wrote:
> No to jeszcze by się przydało nauczyć odróżniać przymiotniki od
> rzeczowników.

Popełniłem błąd upraszczając sobie, że można zrobić z rzeczownika przymiotnik,
nie sprawdzając znaczenia z pl na ang. Teraz sprawdziłem i "gustowny" na ang:
1 tasteful
2 elegant
3 neat
4 stylish
5 dainty

Fancy tutaj nie ma. Tak więc spec do poprawki ;-)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics