SPECS: xen.spec - install missing dir /var/lib/xen/save and kill i...

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Pon, 27 Lis 2006, 13:58:34 CET

On 26/11/06, Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com> wrote:

> Nom. Narazie taki workaround dałem, żeby nie paczkował tego pythona,
> bo i tak go nie buduje, a nie buduje go bo.. no właśnie, zrob make -C
> tool/python i bedzie wiadomo, zle includuje xen.h
>
> Zobacze czy da sie to jakos ladnie poprawic.

ze 6 dni temu u mnie sie budowalo poprawnie, jak wroce z roboty to
moge puscic rebuilda ponownie (i mam stare src.rpm na wszelki wypadek)

--
Maciej Pijanka
Linux user #133161