audacious-plugins.spec [up to 1.2.5]

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Wto, 28 Lis 2006, 17:41:12 CET

Witam.

Może z tym poszło mi lepiej;)

- doszło 5 nowych wtyczek (echo, null, spectrum, wavpack, alarm) a jedna
została wyrzucona (notify - teraz można zbudować całość na AC;)).
- wtyczka wavpack nie chciała się skompilować z wavpack-4.2 więc zbudowałem z
cvs'u wavpack-4.32, dodałem BR na 4.32 i poszło.
- wtyczka wavpack też nie jest kompilowana automatycznie zrobiłem więc
analogicznie jak z stereo_plugin
- wtyczka paranormal dostała Presets (pliki z ustawieniami) ale nie jestem
pewien czy w dobre miejsce je wrzuciłem
- oddzielne numerki wersji tj. wtyczki mają 1.2.5 a audacious 1.2.2
- developerzy zrobili oddzielną paczkę nie dopracowanych wtyczek
audacious-plugins-ugly więc chyba powinien zostać stworzony nowy spec
(audacious-plugins-ugly.spec) ale na to już nie miałem siły. Tam właśnie
wylądowała wtyczka notify

To chyba na tyle. Po odpaleniu audacious wszystko wydaje się działać.
--
Pozdrawiam, Kamil