audacious-plugins.spec [up to 1.2.5]

Marcin Banasiak megabajt w pld-linux.org
Śro, 29 Lis 2006, 14:08:37 CET

Przyjrzałem się audacious-plugins-ugly i tak naprawdę nie widzę sensu,
by robić ten pakiet. Autorzy umieścili tam kilka pluginów, których
część nie działa, więc nie wiem czy jest sens pakować coś co nie
działa (i z każdym wydaniem może tak być, bo oni nie gwarantują, że te
wtyczki będą działać). Ponad to powstaje problem z wersjonowaniem.
audacious-plugins-ugly jest obecnie w wersji 1.2.0, w związku z tym
przeniesiona z audacious-plugins wtyczka notify będzie miała mniejszą
wersję niż miała, a co za tym idzie nie uaktualni się :-/

--
Pozdrawiam Marcin Banasiak
E-mail: megabajt(at)pld-linux.org