mplayer i polskie literki

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 29 Lis 2006, 22:37:33 CET

On Wednesday 29 November 2006 22:52, Tomasz Narloch wrote:
> Do filmów potrzebuje napisów, a w tym temacie ostatnio pojawil sie
> problem opisany na forum:
> http://newbie.linux.pl/?id=forum&show=post&post=99429
>
> propozycja u dolu strony aby w configu dopisac:
> --disable-iconv i --disable-fribidi
> dziala, choc nie sprawdzalem czy tylko jedno z tego wystarczy, ale
> przynajmniej u mnie dziala
> na [pld th juz prawie w wiekszosci]

Żebym się czepiał. U mnie każdym mplayer działał z pl znakami diakrytycznymi o
ile system był poprawnie skonfigurowany;-)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics