mplayer i polskie literki

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Czw, 30 Lis 2006, 12:28:59 CET

Dnia 30-11-2006, czw o godzinie 05:02 +0100, Bartosz Świątek napisał(a):
> Nie czepiasz się. U mnie również niegdy nie było z tym problemów. Ale
> jak już wspomniałeś, system jest _poprawnie_ skonfigurowany.

Tak - to bardzo głębokie co mówicie Panowie i od razu widać, że z was
prawdziwi guru, ale pytanie co to znaczy w tym przypadku 'poprawne
skonfigurowanie' ?

Odpowiednie fonty zainstalowane? Lang/LC_ALL na utf, czy iso? Jakaś
konwersja napisów? Jakieś opcje w mplayerze? Jakieś fontconfigi czy cuś?

Zdrawiam
Cz w rny