mplayer i polskie literki

Tomasz Narloch tomas.h w wp.pl
Czw, 30 Lis 2006, 14:47:29 CET

Paweł Chuchmała wrote:

> Hm, i jak masz w utf i ustawione -utf ulb utf=1 w configu to nadal tak
> robi? Mi przestał, a miałem taki sam problem.
>
> Pozdr,

No utf ustawione nie mialem, ale sam rozpoznawal ze to utf , tylko te 4
literki byly zle, ale zreszta co to za rozwiazanie,
jesli ciagle przed ogladaniem jakiegos filmu / serialu musze konwertowac
na utf z cp1250.

Nie lepiej wylaczyc te 2 opcje w konfigu i bedzie dzialalo jak predzej,
chyba ze sa az tak przydatne ze nie powinno sie ich wylaczac:/

Pozdro TOmek