Modem Globetrotter

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Nie, 1 Paź 2006, 13:54:53 CEST

Witam

 Zgodnie z listą na http://www.pharscape.org/content/view/40/53/ , do
komunikacji dla niektórych wersji modemu globetrotter potrzeba
sterowników nozomi.
Patch na speca znajduje się w załączniku - buduje się bez zarzutu.

W konfiguracji należy zmienić jedynie pin. Połączenie wywołujemy poprzez
pppd call orange (skrypty testowane z siecią orange). Co ciekawe skrypty
te otrzymałem z działu pomocy technicznej z konkurencyjnej firmy. Należy
pamiętać iż po wywołaniu pobrane adresy dsn'ow są zapisywane w pliku
/etc/ppp/resolv.conf .

Prośba do developerów. Wiem że można skonfigurować ifup-ppp0 tak by
korzystało ze skryptów chat do wywołania połączenia, zarazem wszystkie
warunki połączenia należy zdefiniować w skrypcie - z tego co patrzyłem
nie zdefiniowano wszystkich opcji startowych pppd w rc-skryptach, poza
tym odpalenie serwisu network nie powodowało poprawnego wystartowania
chata - stąd prośba o maila, jeśli ktoś z tym sobie poradzi.

A tak wszystko działa bez zarzutu :)

Pozdrawiam
Przemysław Staniszewski