Zależności z gallery.spec

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 2 Paź 2006, 09:59:16 CEST

Mam takie (trochę może dziwne) pytanie.
Mam na serwerze gallery w wersji 1.5.3 (spec gallery.spec -r 1.39).
Niestety, wersja ta ma jeden błąd, który dopiero taraz mi wyszedł (dotyczy
zmian praw dostępu - w pewnym momencie nie daje się niczego zmienić).
Zastanawiam się nad update. Niestety, spec dotyczy teraz już gallery w
wersji 2.x. I teraz pytanie:

Według informacji ze strony projektu, gallery w wersji 2.x wymaga bazy
danych. W zależnościach w specu nie ma natomiast żadnej takowej. Z czego to
wynika? Bo jeśli baza nie jest potrzebna, to bym sobie chętnie przemigrował
na wersję 2.1.1 (nie chcę stawiać enginu DB, bo serwerek to K6-2/333MHz z
64MB RAM i może nie wydolić).

Swoją drogą jest już wersja 1.5.4. Ze względu na patch gallery-PLD.patch nie
daje się jej prosto zaadaptować do PLD. Przy chwili wolnego czasu zajmę się
tym. Ale to raczej nie dzisiaj.