Zależności z gallery.spec

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 2 Paź 2006, 11:13:41 CEST

Dnia poniedziałek, 2 października 2006 10:44, napisałeś:
[...]
> AFAIR to jest specjalny moduł do migracji.
> Inna sprawa, że gallery jest IMO bardzo powolne...

No to już wiem, że nici z tego. Po instalacji jednym z kroków jest "Database
setup", podczas którego Gallery proponuje mi jedynie następujące bazy
danych: MySQL, PostgreSQL, Oracle, IMB DB2 i MSSQL. Ani słowa o sqlite. Być
może trzeba pogrzebać ręcznie, ale na to nie mam ani wiedzy, ani czasu,
coby tą wiedzę zdobyć :-/ Na razie obrazków więc nie będzie, aż do
downgrade'u. A szkoda :-(

PS. Ostatnia rzecz jaką znalazłem na ten temat to feature request z 11-go
września 2006 - czyli można wnioskować, że "sqlite może być łatwo dodany,
ale ciągle nie jest".