http://buildlogs

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Wto, 3 Paź 2006, 20:44:21 CEST

Widzę duże zainteresowanie tematem.
Wrzuciłem skrypty do CVS-u do katalogu
PLD-doc/PLD_www_res/buildlogs.sql
Trzeba zainstalować mysql-a, php-cli i utworzyć bazę (init.sql).
Zapuścić skrypt migration.php. Wcześniej trzeba zwiększyć
memory_limit, żeby wynik find-a się zmieścił w pamięci.
Migracja trwa długo, najlepiej zapuścić ją na noc.

Jest problem, co zrobić z hasłem i userem. Teraz to są 'mysql'
i puste hasło. Trzeba to jakoś zmienić, np. skonfigurować MySQL-a,
żeby przyjmował połączenia tylko z localhosta.

Po każdym zapisie loga trzeba uruchomić skrypt addlog.php, który
uaktualnia bazę.

Zaawansowane szukanie jest niedopracowane, wcześniej też nie było.
U mnie wyrabia się w sekundę.

BTW, zauważyłem, że ext3 jest szybszy niż reiserfs przy dużej
ilości plików  w katalogu. Może to dlatego, że filesystem
robiłem pod Knoppixem. Nie wiem.

--
Pozdrawiam,
Witek