Prośba o pomoc w wykonaniu POPRAWNEGO commita co CVS-a

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 3 Paź 2006, 23:07:50 CEST

Mam taką... nietypową prośbę do bardziej doświadczonych developerów (po tym,
jak ostatnio trochę namieszałem wykonując coś po raz pierwszy bez
dostatecznej wiedzy w zakresie obsługi CVS-a).

Zrobiłem przed chwilą lokalny update gallery.spec i gallery-PLD.patch do
wersji 1.5.4. Buduje się, działa - jest fajnie. Teraz chciałbym to wrzucić
do CVS-a. Gdyby to była kwesita tylko speca, to bym się nie wahał, tylko
bym odpalił cvs ci gallery.spec i tyle. Ale tutaj są dwa pliki, powiązane
ze sobą i update musi wiązać je ze sobą. Do tego jest jeszcze jedna
zagwozdka - frontend WWW do cvs-a PLD nie stwierdza obecności pliku
SOURCES/gallery-PLD.spec - ki czort? Tego nie rozumiem.

Czy wystarczy, jak zrobię cvs ci SPECS/gallery.spec SOURCES/gallery-PLD.spec

Prosiłbym o wskazówkę. Chciałbym się tego nauczyć, żeby na drugi raz nie
musieć pytać. A nie chcę próbować "na żywca", bo nie chcę czegoś popsuć.