Prośba o pomoc w wykonaniu POPRAWNEGO commita co CVS-a

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 3 Paź 2006, 23:32:22 CEST

Dnia wtorek, 3 października 2006 23:15, Bartosz Świątek napisał:
[...]
> Tak, to wystarczy. Jeżeli komitujesz na HEAD to wystarczy po prostu
> komitnąć zmiany i w tym specu będzie wymagany ten patch. Jeśli
> natomiast jest to na jakims branchu to zarowno spec jak i patch muszą
> należeć do tego samego brancha.

Dzięki za zainteresowanie moim pytaniem.Najwyraźniej jednak czegoś jeszcze
nie wiem. Jest tak:

$ cvs status SPECS/gallery.spec SOURCES/gallery-PLD.patch
File: gallery.spec      Status: Locally Modified

   Working revision:    1.38.2.2
   Repository revision: 1.38.2.2        /cvsroot/SPECS/gallery.spec,v
   Sticky Tag:          AC-branch (branch: 1.38.2)
   Sticky Date:         (none)
   Sticky Options:      (none)

File: gallery-PLD.patch Status: Locally Modified

   Working revision:    1.2
   Repository revision: 1.2     /cvsroot/SOURCES/Attic/gallery-PLD.patch,v
   Sticky Tag:          AC-branch (revision: 1.2)
   Sticky Date:         (none)
   Sticky Options:      -ko

Aczkolwiek efekt update'u jest taki:
$ cvs ci SPECS/gallery.spec SOURCES/gallery-PLD.patch
cvs server: sticky tag `AC-branch' for file `SOURCES/gallery-PLD.patch' is
not a branch
cvs [server aborted]: correct above errors first!
cvs commit: saving log message in /home/users/ed/tmp/cvs7SLbXb

Chyba brakuje mi rozeznania w kwestii tagów/branczy i innych takich. Bardzo
bym prosił o dalsze wskazówki. Z góry dzięki.