Prośba o pomoc w wykonaniu POPRAWNEGO commita co CVS-a

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 3 Paź 2006, 23:50:35 CEST

Dnia wtorek, 3 października 2006 23:43, Michal Kochanowicz napisał:
[...]
> Ktoś dał ciała i zamiast brancha "AC-branch" założył taga o tej nazwie.
> Musisz usunąć taga i stworzyć brancha w miejscu w którym był tag. Coś w
> stylu:
> cvs tag -d AC-branch gallery-PLD.patch
> cvs tag -b -r 1.2 AC-branch gallery-PLD.patch
>
> Proponuję przećwiczyć to najpierw w test bo nie sprawdzałem (cvs [server
> aborted]: "add" requires write access to the repository ;) ).

Ja mam dla odmiany:
$ cvs tag -d AC-branch gallery-PLD.patch
You are not allowed to remove this tag. Use -F option.
cvs server: Pre-tag check failed
cvs [server aborted]: correct the above errors first!