Prośba o pomoc w wykonaniu POPRAWNEGO commita co CVS-a

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 4 Paź 2006, 00:14:13 CEST

Dnia środa, 4 października 2006 00:02, Michal Kochanowicz napisał:

> Zapomniałem o "filter_tags.sh"... Skasować niektóre tagi mogą tylko
> ankry, arekm, averne, havner, qboosh i undefine.

No dobra. Nie usunąłem taga (cvs tag -d) tylko od razu zrobiłem cvs
tag -b -r 1.2 AC-branch gallery.spec, potem commit. Zmiany się dodały,
pakiet się buduje. Mam cichą nadzieję, że za bardzo nie naśmieciłem :-/