SPECS: skype.spec - 1.3.0.50

bartosz swiatek shadzik w gmail.com
Śro, 4 Paź 2006, 21:38:14 CEST

On 10/4/06, Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> [...]
>
> Weryfikowales, czy to pierwsze nie jest czasem przemianowanym drugim.
> (Tzn., czy jest rzeczywiscie po arabsku.)
>
> Nie. Nie znam ani arabskiego ani arabsko-podobnego, więc nawet gdyby to
nie było po arabsku, a po turecku, to ja różnicy nie wychwycę. Ale może Ty ?
Nie rozumiem też Twojego czepialstwa. Tarball skypa w tej wersji nie zawiera
języków z poprzedniej ale dodatkowo zawiera nowe, więc mam ich nie paczkować
czyt. upośledzić wersję w PLD ? Podejrzeć się tych plików językowych
niestety nie da, więc muszę ufać, że autorzy skypa zdobyli sprawdzone
tłumaczenia. Jeśli masz jakieś propozycje bardzo chętnie ich wysłucham i
wdroże, ale krytykowanie zmian bo są zmianami nie ma sensu, szczególnie, że
zmiana tych języków nie było moim "widzi-mi-sie".