cp -a SPECS/speak.spec,v mv SPECS/espeak.spec,v

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Śro, 4 Paź 2006, 23:36:12 CEST

Cześć

Jest coś takiego jak speak.spec . Do wersji 1.14 źródło nazywało się:
speak-1.14-source.zip
Z wersją 1.16 zmieniło nazwę na:
espeak-1.16-source.zip

Póki co w specu jest wersja 1.14

Chciałem wobec powyższego prosić o przekopiowanie speca (są tagi/branche).

Mam też prośbę do osób zainteresowanych o zbudowanie sobie i przetestowanie
tego programu: ma to to czytać na głos teksty ang. (i polskie też). U mnie, w
wersji 1.14 ciągle segfaultował [Ac], ale gdb backtrace pokazywał, że dzieje
się to przy wywołaniu funkcji z portaudio - cośtam a'la PA_Open_Device.
Zrobiłem downgrade alsa-* do wersji 1.0.10 i speak zaczął działać (wcześniej
również segfaultował mi artsd). Po ponownym powrocie do alsy 1.0.12 też
działa.

--
Tomasz Wittner