tnlup

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Czw, 5 Paź 2006, 20:17:36 CEST

Dnia Wednesday, 4 of October 2006 23:30, Jan Rekorajski napisał:
>  Subject: Re: tnlup

Wiem, ale zorientowałem się po wysłaniu. A że sprawa 'ficzerów' w ifup wyszła
przy okazji tuneli to uznałem że temat nikomu wadził nie będzie.

> Feature.

Czyli jak rozumiem dla pełnego skonfigurowania i podniesiania tunelu
potrzebuję dwóch plików? Jeden dla tnlup, drugi dla ifup, tak? I pytanie za
100pkt.: czemu to ma służyć?
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny