SOURCES: postgresql.init - don't wait for startup. It fails on som...

Pią, 6 Paź 2006, 19:41:19 CEST

On Friday 06 October 2006 19:24, Paweł Gołaszewski wrote:

> I tak nie wiesz, bo u mnie startuje, a mam komunikat, że nie wstał. I
> jeżeli jest vserver z gołym postgresem to... vserver nie wstanie...

Łe? A czemu niby nie wstanie? Skrypt startowy postgresa ma tam timeout po 60s
i po tym czasie przejdzie dalej choćby było nie wiem co.

> A jak inaczej miałem napisać? Nie jestem w stanie określić czy zawsze...

To niedobrze, poprawianie nie znając przyczyny obsysa niemiłosiernie.

> A u mnie nie. Goły, świeży vserver, z gołym initdb. Jeden interfejs
> sieciowy. W pełni powtarzalne.

hostname -f Ci w vserverze działa?