UTF-8 w specach (Re: SPECS: python-pycups.spec - updated to 1.9.12)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 6 Paź 2006, 21:17:40 CEST

On Fri, Oct 06, 2006 at 08:31:45PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> To pewnie trzeba by zrobić raz dla wszystkich specy. Napisać skrypt, który
> sparsuje spece i pozmienia odpowiednie desc/summary na utf8 wg ustawionych
> sztywno kodowań...

Jak już zauważyłeś, jest o nim w zacytowanym tekście.

> set fileencoding=iso8859-2 (jak chcesz mieć domyślnie w -2)
> set fileencodings=ucs-bom,utf-8,iso-8859-2,latin1 (powinno się automatycznie
> przełaczać w dół)
>
> powinno wystarczyć zdaje się, u mnie działa :-)

Żeby ładnie działało, to jeszcze "set encoding=utf-8" (albo inne
unikodowe).
Przy domyślnym wychodziła sieczka, jeśli w utf-ie były znaki spoza
aktualnego encoding.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/