vim vs automatyczny utf (Re: compiz-quinnstorm vs beryl)

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 9 Paź 2006, 13:11:27 CEST

On Sun, 08 October 2006 18:56:11 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> I to by było na tyle jeśli chodzi o automatykę w postaci
> "set fileencodings=ucs-bom,utf-8,iso-8859-2,latin1" :/

> speców mogłem upilnować, ale wszystkich modyfikowanych plików już nie.

A to nie to

set send_charset="us‐ascii:iso‐8859‐1:iso-8859-2:utf‐8"

w ~/.muttrc?

--
Dariusz Laskowski    Możliwe, że pewnego dnia ktoś stwierdzi, że ma już dość
darlas at post.pl    Linuksa i zacznie tworzyć swój własny system operacyjny.