mamut nie dycha

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 10 Paź 2006, 01:41:49 CEST

On Tue, Oct 10, 2006 at 01:32:13AM +0200, Lukasz Glebicki wrote:

> Ja proponuje zrobić jakis upgrade. W epoce lodowcowej II było mamutów
> więcej;-)

Upgrade właśnie był i coś się w jego trakce wykrzaczyło (w okolicach
kernela), wprowadzając maszynę w dziwny stan - bind działa (mamut ==
ns2.pld-linux.org, jeden z ns dla pld-linux.org), ale lighttpd, vsftpd,
openssh czy telnet już nie ...

Skierowałem już prośbe do gaususa o pomoc przy reboocie maszyny. Mam
nadzieję, że wkrótce sytuacja wróci do normy.

O postępach poinformuję.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.