builder

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Czw, 12 Paź 2006, 20:17:15 CEST

Dnia Thu, 12 Oct 2006 20:12:17 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> napisał(a):

> Wystarczy mieć plik CVS/Root w katalogu ze specami i nie ustawione

ech, no oczywiście...

cały czas miałem literówkę w komendzie, bo przecież jak kolega wyżej
pisał by działało, więc zacząłem szukać nie wiadomo jakich cudów... :)

Tomasz Rutkowski, sysadm @nospheratu.net, e-mail: alucard w nospheratu.net
    my PGP key files could be found at http://tango.nospheratu.net