Moze sie komus przyda ... maszynki do testowania softu

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 18 Paź 2006, 18:14:46 CEST

On Mon, Oct 16, 2006 at 08:54:41PM +0200, Sławomir Kawała wrote:
> Czesc, HP udostepnilo troche maszynek, glownie dla open source
> community do testowania czy ich soft (developerow) dziala na roznych
> architekturach. Generalnie sa pewne ograniczenia (o tym ponizej), ale
> konto mozna miec za darmo, w systemie mozna zrobic calkiem sporo... sa
> kompilatory, nie ma quoty (albo ja na taki sprzet trafilem), ani
> jakichs limitow na wykorzystanie zasobow. Na buildery to sie nie
> nadaje, ale do przetestowania pojedynczego softu, skompilowania czegos
> na szybko jak najbardziej ... minus, trzeba sie zarejestrowac. Mozna
> [...]
ee..
ten tego..
przecież testdrive funkcjonuje od.. kilku miesiecy albo i lat (?)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI