nano.spec - wersja koncowa ? :}

bartosz swiatek shadzik w gmail.com
Czw, 19 Paź 2006, 00:09:21 CEST

06-10-18, kaneda w bohater.net <kaneda w bohater.net> napisał(a):

> zobacze ?
>
> Zalaczam te zmiany :}
>
> Kanedaaa

I weź ty mi powiedz, że te patche są ok.
[bartek w tosia SPECS]$ patch -p0 < ../nano.spec.diff
patching file nano.spec
Hunk #1 FAILED at 1.
Hunk #2 FAILED at 23.
Hunk #3 FAILED at 74.
3 out of 3 hunks FAILED -- saving rejects to file nano.spec.rej

Kurde, i do patchy ktore przeslaleś też zrób patche, bo zmian gołym okiem
nie zobacze.
Czepiam się. Już dawno mógłbym to komitnąć, ale za łatwo by ci było.
Pamietaj, Ĺźe wszelkie zmiany jakie robisz, przesylasz w formie patchy na to
co już jest w cvsie, a nie w formie całych, zmienionych plików.