SPECS: xorg-driver-video-nvidia.spec - 1.0-9626 - rel 0.1 `cause i...

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Czw, 19 Paź 2006, 09:37:16 CEST

shadzik wrote:
> Author: shadzik                      Date: Wed Oct 18 19:07:46 2006 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - 1.0-9626
> - rel 0.1 `cause it's still beta

Pomimo że wersji 1.0-9626 nie ma na oficjalnej stronie ze sterownikami
NVIDIA to myślę że nie jest to już beta - sterowniki mają własną stronę,
z tym że są tam prezentowane jako "NVIDIA Quadro Plex Driver",
a nie jako dotychczasowe "Linux Display Driver":

http://www.nvidia.com/object/linux_display_ia32_1.0-9626.html

Strona ta jest wskazywana na stronie "Linux Display Driver Archive"
http://www.nvidia.com/object/linux_display_archive.html

PS. Oczywiście poza wpisem pracownika NVIDII na forum, nikt się
oficjalnie nie przyznaje do naprawienia "ostatniego" buga.

Pozdrawiam,
Marek

PS2. Trzeba by sprawdzić jak wygląda splashscreen - ponoć sterowniki
beta mają napis "beta" na splashu.