czy wrzucac plik *.ico?

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 21 Paź 2006, 01:53:01 CEST

On Fri, Oct 20, 2006 at 11:49:09PM +0200, lisu wrote:
> Czy pliki z rozszerzeniem *.ico moga znalezc sie w
> /usr/share/pixmapsdir? Chcialem zrobic .desktopa i jedyny plik z ikona
> ma wlasnie takie rozszerzenie. Czy ktos rozwieje moje watpliwosci?

Zgodnie z freedesktop.org nie ma zadnego obowiazku przez desktopy zgodne
ze standaryzacja zeby ten format byl obslugiwany. Ztcp sa to png, svg i
cos jeszcze.

Z czystej ciekawosci, sprawdzales czy kde/gnome sobie z tym radza?

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org