[bug/blocker] rc-scripts-0.4.1.1-1 vs xfs.

Sob, 21 Paź 2006, 15:32:03 CEST

On Saturday 21 October 2006 15:23, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Jesli nie ma w dmesgu, to powinien byc taki jak w /proc-u

LOL, rc-scripts mają teraz grepować dmesga? ;-)

Do tego prawdopodobnie się mylisz w przypadku rootfsa montowanego przez
kernel. Tak by to wyglądało z tego co pluto mi podsyłał.

Potrzebne jest jakieś sensowne źródło, łatwo parsowalne z rc-scripts. Inaczej
to trzeba cofnąć zmianę glena dot. remountowania.