[AC] budowanie ndiswrapper

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 25 Paź 2006, 19:42:57 CEST

On Wed, Oct 25, 2006 at 07:32:43PM +0200, Hubert Ciepluch wrote:
> Witam,
>
> zbudowałem sobie jajko smp na amd64 ze speca kernel-desktop. Do tego
> chiałem dobudować sobie ndiswrapper. Problem polega na tym, że wymaga on
> gcc w wersji >= 3.4.0. Zacząłem więc budować gcc ze speca. W
> zależnościach gcc.spec  są glibc i qt4, które mają z koliei w swoich
> zależnościach gcc 3.4.0 :)
> Czy ktoś zdradzi mi sekret jak wyjść z tej pętli? Wszystkie spece pobieram

Budujesz z HEAD

1. cvs up -r HEAD ndiswrapper.spec i zobacz co masz
2. cvs up -r AC-branch ndiswrapper.spec i zobacz co masz

/me nie używa ndiswrapper, ale bym spróbował z 1 przypadku
zakomentować req dla gcc ;-)

zdrówko

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba