[AC] budowanie ndiswrapper

Hubert Ciepluch hubert w ibi.pl
Czw, 26 Paź 2006, 09:23:37 CEST

> I skończy się to pięknym błędem w budowaniu :) Nie na darmo ten BR tam
> jest, naprawde taki gcc jest niezbędny.

Zakomentowałem z HEAD tego gcc zbudowało się bez najmniejszych problemów
i działa. Teraz walczę tylko z połączeniem tego z wpa. Jak zmieniłem -r
AC-branch to wywalił mi się przy kompilacji.
> Prost :)
>
> P.S.
> Hubert, nie piszesz co masz, czy Ac czy Th, na Th nie ma najmniejszego
> problemu z ndiswrapper (stąd też na HEAD jest ten najnowszy
> ndiswrapper). Natomiast do Ac polecam naprawde -r AC-branch. Jeżeli
> jednak z różnych względów musisz skorzystać z najnowszego ndiswrappera
> to buduj gcc-4.x lub z mojego repo ściągniesz sobie gcc-3.4.5 dla Ac.

Mam AC na laptopie z Turionem 64X2, na Th jeszcze się nie odważyłem
przejść. Tak teraz już staram się wszystkie pakiety z -r AC-branch
budować. Wcześniej byłem tego -r nieświadomy i od zawsze budowałem z
HEAD nie mając z tym większych problemów.
A wracając do problemu, jak sobie radzić jak pojawi się taka pętla w
zależnościach przy budowaniu?

Pozdrawiam
Hubert