[AC] budowanie ndiswrapper

havner havner w smtp.kamp.pl
Czw, 26 Paź 2006, 14:34:32 CEST

On Thu, Oct 26, 2006 at 02:18:02PM +0200, Michal Abramowicz wrote:

> Nie mam czegoś takiego ale w cvs jest:
> bcm43xx.spec

Od 2.6.18 jest w jajku (i dziala, testowalem na karcie iplus).
CONFIG_BCM43XX=m
CONFIG_BCM43XX_DEBUG=y
CONFIG_BCM43XX_DMA=y
CONFIG_BCM43XX_PIO=y
CONFIG_BCM43XX_DMA_AND_PIO_MODE=y
# CONFIG_BCM43XX_DMA_MODE is not set
# CONFIG_BCM43XX_PIO_MODE is not set

Ndis tez dzialal tylko akurat do tej karty musialem recznie mu dopisywac
pciida (wszystkie sterowniki windziane jakie znalazlem akurat tego nie
mialy wpisanego)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org